Oferta pracy: Asystent/Asystentka Biura Zarządu

Fundacja Świętego Józefa Konferencji Episkopatu Polski poszukuje do zespołu kandydata/kandydatki do pracy na stanowisku: Asystent/Asystentka Biura Zarządu. Szukamy osoby posiadającej doświadczenie na podobnym stanowisku, znającej obsługę administracyjną biura i lubiącej pracę z ludźmi. 

Do zadań osoby w sekretariacie będzie należało m.in:

  • zapewnianie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu i wspomaganie codziennej pracy Zarządu Fundacji
  • zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów kierowanych do podpisu Zarządu i przepływu informacji służbowych
  • kompleksowa obsługa sekretariatu, w tym prowadzenie korespondencji e-mail oraz rozmów telefonicznych z interesariuszami Fundacji, tworzenie pism, analiz, formularzy
  • prowadzenie kalendarza spotkań, udział w zebraniach i przygotowywanie sprawozdań z ich przebiegu
  • dokumentowanie działań Fundacji do kwartalnego biuletynu i sprawozdania rocznego
  • ewidencja korespondencji firmowej (wewnętrznej i zewnętrznej) oraz przyjmowanie i wysyłanie przesyłek kurierskich
  • papierowa i elektroniczna archiwizacja dokumentów Fundacji
  • nadzór nad aktualizacją/archiwizacją danych kontaktowych
  • organizacja i obsługa spotkań, warsztatów i szkoleń organizowanych przez Fundację
  • zaopatrzenie biura w artykuły biurowe, spożywcze i higieniczne
  • raportowanie swojej pracy

Wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe
  • minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • dobra organizacji pracy, terminowość i odpowiedzialność, komunikatywność i elastyczność
  • samodzielność, zaangażowanie i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
  • znajomość jęz. angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • mile widziane posiadanie prawa jazdy kat. B

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • przyjazną atmosferę pracy w młodym i energicznym zespole
  • wdrożenie do przyszłych zadań, bezpłatny udział w warsztatach i szkoleniach

Procedura składania ofert i rekrutacji:

  • prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego w języku polskim do 28 października 2022 r. na adres: kontakt@fsj.org.pl, wpisując w tytule wiadomości e-mail: „Rekrutacja Asystent/Asystentka Biura Zarządu”
  • skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i zaprosimy na rozmowę rekrutacyjną
  •  w CV prosimy o umieszczenie następującej formuły:

Przyjmuję do wiadomości i wyrażam zgodę, aby moje dane osobowe były przetwarzane przez Fundację Świętego Józefa KEP z siedzibą przy skwerze kard. S. Wyszyńskiego 6, 01-015 Warszawa (dalej FSJ) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wskazane stanowisko. Przyjmuję do wiadomości, że administratorem moich danych osobowych będzie FSJ. W przypadku niewybrania na wskazane w ogłoszeniu stanowisko, dane osobowe kandydatów zostaną usunięte w ciągu 21 dni po zakończeniu procesu rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo dostępu do moich danych, ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania, a moje dane nie zostaną udostępnione innym podmiotom, nie będą też podlegały profilowaniu. Skargę na przetwarzanie danych niezgodnie z prawem można wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.